luni, 7 decembrie 2009

Electorale

Eu n-am nici o treaba cu politica. Sau am, in masura in care toata lumea se pricepe la fotbal si... agricultura. Chestiunea cu alegerile astea e geniala: se scuipa lumea grozav la comentarii pe varii articole. Cel mai fain e ca nu se stiu cu gramaticile, si atunci e de-a-ntregu' penibil.

Ce-nteleg eu e ca, desi mi-e amar de dor de casa si de smotoceala aia telenovelistica a vanzatoarelor-chelnerilor-coafezelor-tarabagiilor, n-am nici o tragere de inima sa ma apropii de granita daca Nastase e cu procentu' sculat (pardon!). Dara, desi domnul de dupa timona e needucat, cam apucat din fire si echivoc (ca doar altminteri super-siliconizata-i fiica n-ar face cumparaturi la Brussel), il prefer domnului nevertebrat de s-a forfecat cu domnul simtit de la PNL. De unde si incapacitatea mea de a mai intelege ceva din intreaga tarasenie.

Alinarea mea e ca nu am votat (n-am urna la mai putin de 350 km) si maine o sa fie un strat frumos de zapada peste toate astea. Toma e bine, rade la te miri ce, si viata are un sclipici ostentativ pe la colturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu