miercuri, 11 decembrie 2013

Intraceuticals - independent review

Nu, nu este un post publicitar, in sensul ca nu am nici un fel de beneficii in urma publicarii acestui articol. Sper insa sa fie unul informativ, util celor interesati de teme cosmetice.

Saptamana trecuta am vrut sa ma tund. Imi vin idei din-astea fara preaviz si trebuie sa ma tund atunci pe loc, de parca altfel s-ar transforma caleasca in dovleac si nimic n-ar mai fi ca-nainte. Daca nu reusesc sa fac programare in ziua aceea, nu fac programare mai tarziu; nu ma mai tund sau ma tund singura. Lucrurile astea de instinct trebuiesc rezolvate instant, altfel e o drama profunda.

Si-uite-asa am sunat la locul cu coafeze, sa vad daca (si-)a revenit preferata mea din concediul de maternitate. Nu, n-a venit. Banuiam cu frisoane inca dinainte de a suna. Nu-i nimic, imi spun, asa o sa imi creasca un par mai lung si mai frumos.

Doar ca eram deja predispusa la alintat, iar salonul avea promo pentru Intraceuticals, asa ca m-am dat prada usoara si-a doua zi am purces la introdus acid hialuronic in pliurile minuscule de pe chip sub presiunea oxigenului hiperbaric. Mai precis, procedura se deruleaza cam asa: se demachiaza clientul, se desface fiola ultrapretioasa (some xxx euros), se introduce in bagheta fermecata si se aplica sub presiune pe toata suprafata fetei. Senzatia e destul de amuzanta: in zonele foarte sensibile, gen pleoape si colturile gurii gadila, in rest e ca un micromasaj cu aer rece sub presiune. Estimez ca jetul de oxigen nu are mai mult de 2 mm diametru la contactul cu pielea, ceea ce explica de ce acoperirea intregii fete dureaza pana la o ora, o ora si jumatate.

Si pentru ca n-am inteles corect promotia sau diferenta dintre cost-pe-sedinta si cost-pe-fiola, am cerut un combo Atoxelene-Rejuvenate, adica intocmai tratamentul Madonnei, toxina botulinica (da, da, principiul activ din Botox) cu topping de vitamine A, C, E, aloe, ceai verde si acid hialuronic. Dupa care n-am vazut o diferenta zdrobitoare intre obrazul stang si cel drept la momentul adevarului, adica jumatatea tratamentului, dar asta si pentru ca discutia cu domnisoara cosmeticiana m-a facut sa devin extrem de sceptica. Exemplific:

- Femeile frumoase sufera foarte mult atunci cand imbatranesc - zise ea, cu bagheta magica atintita-n ridurile mele de expresie.
- Asta daca dincolo de estetica nu au nimic relevant de oferit - zic si eu usor iritata de tehnicile ei de vanzare, desi as fi putut sa fiu doar flatata
- Barbatii nu ne iubesc pentru intelegenta - insista ea obraznic
- Poate pentru ca nu prea au ocazia sa o descopere (?!) - raman in ofensiva si inchid seria amabilitatilor.

"Dar o sa vedeti rezultatele progresiv in zilele urmatoare", a mai ingaimat cand la casa, am decis sa platesc consumatia si sa nu cad in capcana kitului de sapte ori mai scump. Am plecat acasa multumita ca nu am fost victima nesigurantei feminine care vinde bine creme ieftine in ambalaje scumpe.


Am primit a doua zi un telefon care ma anunta ca daca ma razgandesc pot achizitiona setul cu sase fiole si patru geluri/creme (demachiant, ochi, serum, crema) la pretul promotional de doar X minus 20% minus pretul tratamentului din ziua precendenta, care capata astfel titlul de demo.

Si astfel a inceput lupta vanitate-ratiune care a durat pana ieri. Am cercetat problema pe toate partile, am vorbit chiar si cu un dermatolog, fosta colega de banca, care sub impresia intalnirii de douazeci de ani mi-a sugerat Botox, fillere si alte dermabraziuni invazive, pentru care nu sunt pregatita psihic. Dupa lungi si insistente dezbateri intre emisfera dreapta si cea stanga, perspectiva netezirii chiar si cu cativa microni a ridurilor de inteleptire a primat. In mare parte pentru ca intr-adevar tenul meu a aratat din ce in ce mai proaspat in zilele de dupa tratament.

Asa incat peste doua saptamani imi voi aseza frumos sub brad o cutie albastra, din care lipsesc sase fiole care au ramas la studio spre administrare din zece in zece zile. Si cumva asa, simt ca am facut bine, chiar si daca doar pentru a nu regreta ca n-am facut-o.



Si promit sa va tin la curent cu maxima promptitudine si sinceritate despre rezultate, daca ve exprimati in scris curiozitatea :)
***
Dupa 3 sedinte, as zice ca functioneaza. Gelul demachiant e bun. Gelurile (de fata si de ochi) si crema protectoare din pachet sunt ok, nu miros si se absorb usor. Nu sunt cele mai bune creme pe care le-am folosit vreodata insa. O data la cateva zile ma intorc la La Mer pentru senzatia de bine :) Revin peste inca trei sedinte.

3 comentarii:

  1. Eu am 46, mi-ar trebui 2 cutii in cazul asta.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Am făcut eu tratamentul complet și va spun cu mana pe inima ca e o super porcărie și regret din tot sufletul ca am dat atâția bani pe ceva care nu a avut absolut niciun efect. E doar marketing ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, nu are decat un efect de hidratare de scurta durata si este extrem de scump :(

      Ștergere