duminică, 16 mai 2021

Pe pereți

După ce am scos câteva rufe aici la uscat, am abandonat acest loc. Nu mai scriu pentru că nu mai vreau, nu mai știu, am impresia că s-a spus tot, în feluri mai limpezi decât aș fi putut face-o eu.

Mă întorc aici ca într-o clădire părăsită, cu nostalgia și speranța că voi gasi motivația să o restaurez sau să construiesc altceva în locul ei.

Cine ești nu este același lucru cu ideile, gândurile, anxietățile și emoțiile tale. Când te detașezi de emoțiile tale, ai liniște. Ești liber să acționezi în moduri autentice, intenționate, în loc să faci ce îți dictează emoțiile volatile. Nu te mai bazezi pe sentimentele sau circumstanțele tale pentru a fi fericit. În schimb, îți poți cultiva propria fericire necondiționată. Libertatea vine din acceptarea sentimentelor, a durerii interioare și a circumstanțelor lumești. Lupta cu lucrurile pe care nu le poți schimba îți epuizează energia și duce la disperare. Observă sentimentele în loc să te prinzi în ele. Confruntă durerea detașat în loc să o ignori complet. Permite-ți să fii fericit necondiționat în loc să aștepți condițiile perfecte.

Asta e ce am esențializat din The Untethered Soul (M. A. Singer)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu