miercuri, 19 mai 2021

-

Acolo unde se întâlnesc femurul și bazinul simt ca o tăietură de fierăstrău bont. Durerea curge ceară topită de-a lungul coapselor, gambelor, până la glezne și peste ele, uneori dincolo de tălpi, mă leagă de pământ. În dreptul genunchiului face un ocol, o prinsoare inelară care arde mocnit. 

Astăzi mi-a povestit cineva despre un om care m-a durut la fel. Doar că tăietura era mai sus, în stern, și smoala fierbinte se întindea de-a lungul venelor într-un vid gravitațional. 

Nu îmi e prieten, am spus. E o cunoștință veche, o lecție, o eroare întâmplătoare a adolescenței. Un pumnal de lemn înfipt în strigoiul naivității mele. Nu îmi este prieten, îmi este străin. Străin și slut. 

În zile ca asta, îmi port rana de trădare și abandon ca pe o broșă de carne stricată. În zecile de ani, sutele de ruminații și miile de îndoieli, am transformat-o în iubire orfană.

Am cunoscut dureri și doruri în care nu poți să stai și din care nu poți să pleci.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu