miercuri, 12 februarie 2014

Intraceuticals - update

Telegrafic. Din kitul Rejuvenate, am consumat pana acum cinci fiole (din care prima a fost demo) si au mai ramas doua. Gelul de ochi de 15ml din kit s-a terminat subit dupa doar 15-20 aplicari. Mi-am exprimat surprinderea si dezamagirea, am predat tubul terminat precoce si dupa o saptamana de dialoguri ineficiente am primit unul nou.

In scurtul ragaz in care m-am alintat cu ea, nu a devenit crema mea preferata de ochi (sunt fidela Givenchy, Shiseido, La Mer), dar stiu ca 15 ml ar trebui sa dureze cam 3 luni. Cel putin atat imi ajung cele de mai sus, la acelasi gramaj, aplicate dimineata si seara. Aparent reprezentantii Intraceuticals in Romania m-au banuit de abuz (cum ca mi-as fi pus cate un sfert de tub odata) iar salonul local a acoperit dauna, neuitand sa imi aminteasca ca nu ar fi trebuit, ca asa ceva nu au mai patit, etc. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu am un simt al dreptatii foarte viu si mi se pare cel putin contraproductiv ca dupa ce au facut efortul de a remedia eroarea sa sublinieze ca nu ar fi trebuit.

Asaaa, dar sa revenim la fiole: efect temporar de lifting si hidratare care dureaza pana la patru-cinci zile. Foarte costisitor. Nu stiu daca e o coincidenta sau nu, dar de cand folosesc Intraceuticals, sunt predispusa la acnee; cauza ar putea fi si un dezechilibru hormonal de care ipohondra din mine se agata pentru a explica varii capricii si neajunsuri, dar nu voi sti decat cand se va termina tratamentul - pe care ati ghicit nu il voi repeta sau intretine.

A fost o decizie de impuls, pe care nu o regret, dar care trebuie sa admit ca nu a fost dintre cele mai inspirate. Probabil ca nici incidentul relatat, nici atitudinea suspicioasa, nici atmosfera si presiunea salonului nu au ajutat grozav. Nu recomand, in schimb astept cu interes alte idei si recomandari.

Un comentariu:

  1. Ce bine ca am gasit blogul tau. Eram cat pe ce sa ma ruinez degeaba. Ca majoritatea femeilor, mi se pune cate un pitic ocazional si simt ca-mi trebuie diverse. Multumesc inca o data :D

    RăspundețiȘtergere