luni, 14 februarie 2011

Cei sapte ani de-a casa(toria)

Azi se rotunjesc sapte ani de cand visez cu ochii deschisi, sapte ani de cand am zis "da, vreau sa rad si sa plang cu tine, vreau sa vin dupa tine in lume si vreau sa ma tii in gand sau in brate in toate noptile"... Pare insa ca am trait infinit mai mult, intre continente si avioane, scoli si vacante, case provizorii si semi-permanente, si mai ales in zambetul mic cu gropite de mine si tine amestecat.

Te iubesc mai mult de cat la inceput pentru ca in fiecare zi te-am descoperit cate putin. Iubesc rabdarea, blandetea si tenacitatea cu care crezi in noi. Iubesc sa ne facem planuri in fiecare zi, sa le modelam si sa le punem in contextul lumii absurde in care ne-am cunoscut. Iubesc sa te vad jucandu-te cu Toma, citindu-i si invatandu-l de-ale pisoilor. Nu mi-as fi putut dori nimic mai mult si iti multumesc ca ai avut rabdare pana m-ai gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu