marți, 14 februarie 2017

Marţi şi ceva

Ţara cu vultur imperial şi munţi uriaşi e cinstită, disciplinată, fără umor, cu mâncare nepreţioasă şi bere bună. Am stat sus în fiecare zi - pe pârtii, pe cablu, în cabane supradimensionate dar neîncăpătoare. Am schiat câteva ore bune. Am dormit devreme în fiecare seară şi am visat pârtii negre pe care alunecam fără control. Am tresarit în somn dar n-am căzut.

***

Au trecut treisprezece ani de când am spus "da, vreau". Poate că anii lui au fost mai grei decât ai mei, iar gândurile mele mai repezi şi mai multe decât ale lui; emoţiile noastre, nemăsurate.

Mi-ar plăcea să trăiesc simultan în mai multe locuri, mai multe vieţi. Mi-ar plăcea ca el să fie în toate, să îmi fie măcar prieten.

***

He was winter to her. Whenever she thought of their relationship everything was framed in winter– hot drinks, heavy sweaters, their breaths white together on the cold air when they took their walks. They had been together in the summer too, but he wasn’t summer to her. He was always winter. It made her think we assign people– lovers especially – seasons in our minds. Why do you think we do that– give people seasons? (Jonathan Carroll)

I am not ready for spring.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu