joi, 22 februarie 2018

Dragostea, în esență

Într-o atmosferă boemă, cu jazz-tango în fundal și iz de ciocolată, am fost victima voluntară a unui masaj balinez; un masaj cu pietre calde de care mă bucur când nu mă doare nimic și caut doar starea de bine.

Sunt dependentă de masaj dintotdeauna și cred că atingerea este o experiență senzorială esențială, un viciu suprem. Masajul cu pietre vulcanice este o întâmplare fermecătoare, care persistă în memoria epidermei precum un tatuaj temporar. La sfârșitul terapiei o piatră bazaltică rotundă a rămas arzând deasupra plexulului solar, în exact locul pe care l-am simțit pârjolit când am primit inițierea Reiki.

Anahata (unhurt, unstruck and unbeaten) este micuța flacără a inimii, mijlocul ființei și casa (dez)echilibrului și (ne)liniștii. Anahata este asociată cu capacitatea de a lua decizii dincolo de karma. În chakrele de sub ea, omul este legat de legile destinului. În Anahata se iau decizii bazate pe sinele superior, nu pe emoțiile și dorințele nenumărate ale naturii inferioare. Anahata este cunoscută drept chakra inimii și este asociată cu dragostea, compasiunea și vindecarea psihică.

Am simțit foarte fizic piatra netedă și fierbinte venită să vindece o rană veche. I-am simțit căldura de aur topit umplând golul. În noaptea care a urmat sternul a continuat să doară sub o povară stranie. Spre dimineață tensiunea s-a disipat și mi-am imaginat o cicatrice cu douăsprezece petale împrejurul inimii.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu