joi, 20 septembrie 2018

Rugăciune

Doamne, nu-ți cer miracole, îți cer doar putere pentru fiecare zi. Învață-mă arta pașilor mici. Fă-mă isteț și creativ, pentru a descoperi experiențe și revelații importante de-a lungul vieții. Învață-mă să îmi folosesc timpul mai bine. Ajută-mă să înțeleg ce e important și ce nu.

Mă rog pentru forța disciplinei și a moderației, nu doar pentru a trece prin viață dar și pentru a-mi trăi zilele corect, și a observa bucuriile și intensitățile neașteptate.

Ajută-mă să înțeleg că visele nu sunt de folos. Nici dorul față de trecut, nici dorințele cu privire la viitor. Ajută-mă să fiu aici și acum și să percep această clipă ca fiind cea mai importantă.

Apără-mă de credința naivă că totul în viață trebuie să fie ușor. Dă-mi înțelegerea clară a faptului că toate greutățile, înfrângerile, căderile și nemulțumirile sunt o parte firească a vieții, datorită căreia creștem și ne maturizăm.

Amintește-mi 
mereu că inima e în conflict cu rațiunea. Trimite-mi pe cineva care va avea curajul să-mi spună adevărul la momentul potrivit, dar să o facă cu dragoste.

Știu că multe probleme se rezolvă fără să faci nimic, deci învață-mă să aștept.

Știi cât de mult avem nevoie de prietenie. Fă-mă demn de cel mai frumos, cel mai mai dificil, cel mai riscant și cel mai fragil dar al vieții.

Dă-mi suficientă imaginație pentru a putea oferi cuiva un dram de căldură, la locul potrivit, la momentul potrivit, în cuvinte sau în tăcere.

Eliberează-mă de frica de moarte.
Nu-mi da ceea ce vreau, dă-mi ceea ce-mi trebuie cu adevărat. Învață-mă arta pașilor mici.


Antoine de Saint-Exupéry

Un comentariu: