duminică, 25 noiembrie 2018

Introspecție

Am început să hibernez
Să respir rar, să mănânc puțin
Să îmi ascult bătăile inimii, pulsul

Să am răbdare cu mine și urâțenia mea
cu colțurile și inegalitățile mele
să am înțelegere pentru faptul că
unele lucruri vor rămâne neterminate,
altele nefăcute

Am început să hibernez
Să trăiesc în pulovere mari și moi
Să tac mult și să visez
zăpezi mari și haite de lupi
adulmecând frica și întunericul
pădurii care sunt

***

I started to hibernate
To breath slowly, to eat scarcely
To listen to my heart beat, my pulse
To be patient with me and my ugliness
with my edges and my asymetries
To accept that
some things will remain unfinished
others undone

I started to hibernate
To live in soft oversized sweaters
To keep quiet and dream
heavy snows and wolf packs
sniffing the fear and darkness
of the forest I am


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu