vineri, 7 aprilie 2023

Circle

Although I have arrived, 
I continue to walk, 
Wandering through illusions, 
Enveloped in their embrace, 
from newborn to old age.
Each circle around me is 
A unit of human time, 
A fractal spiral that 
Simultaneously ascends and descends, 
Towards nowhere and beyond, 
A Möbius strip of self-perception.

I feel my body growing like a tree, 
Each lesson a fiery circle, 
Each decision a branch, 
Each love a crown, 
Each forgetting a stump.

The deeper my roots descend into darkness, 
The more I grow towards the light.

***

Deși am ajuns
merg mai departe din inerție
Pășesc agale împrejurul meu
mă strâng în brațe iluzorii
mă contemplu de la nou-născută la mult-trăită. 

Fiecare cerc împrejurul meu e 
o unitate de timp-omenesc
o spirală fractală
care urcă și coboară simultan
spre nicărieri și dincolo
o bandă Moebius a percepției de sine

Îmi simt corpul crescând ca un arbore
fiecare lecție, un cerc de foc
fiecare decizie, o ramură
fiecare iubire, o coroană
fiecare uitare, un ciot

Cu cât rădăcinile coboară mai mult în întuneric, 
cu atât cresc mai mult în lumină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu