miercuri, 15 februarie 2012

Paispe

[later edit - am primit si ilustratiile, asa cum s-au vazut lucrurile de pe malul celalalt]

Printre virusi, pampersi si nameti, am negociat trei ore numai ale noastre, cu cina si vin fiert. Sub pretext ca au trecut opt ani din ziua V in care ne-am inodat mustatile legal.



Surpriza placuta a fost ca pachetul pe care mi l-am trimis din state pe noua a ajuns in timp util in ciuda uichendului si a zapezilor monstruoase. In care pachet era albumul ultimului an, de la nasterea lui Andrei, prin impachetare si mutare si pana in zilele noastre. Si cu care album mi-am uimit placut iubitul.

Bonus a fost discutia cu un fost coleg de clasa despre care stiam ca intr-o zi va fi doctor in fizica si care ne-a confirmat premonitia si cultiva la randul lui doctoranzi in Franta. M-am bucurat sa imi exersez limbajul din afara mamiceniei si sa il aud fara premeditare.

La cina am enumerat anii dimpreuna si neastamparul din ei:
2003 - preludiu
 2004 - ne-am casatorit, m-am mutat in Iowa si am inceput scoala
 2005 - a terminat Stefan scoala, s-a mutat la Houston si a inceput post-docul
 2006 - am terminat scoala si am inceput amandoi joburi serioase, la 1500km distanta; ne-am casatorit religios in decembrie. De la bal la spital: in ianuarie am stat cu mama la Fundeni cat s-a operat.
 2007 - s-a mutat Stefan in Iowa si am devenit pentru o scurta perioada colegi de servici
 2008 - am cumparat casa in mai, s-a mutat Stefan in cercetare in august si l-am nascut pe Toma in octombrie
 2009 - am fost in august la Vail, in formatie extinsa
 2010 - am ratat o excursie in Romania din pricina vulcanului si una la Disney din cauza amigdalelor lui Toma; intre ele, am ramas insarcinata cu Andrei
 2011 - am nascut Andreiul, am vandut casa, am impachetat-o, ne-am mutat la Brasov si am inceput amndoi joburi noi
 2012 - am cumparat casa iar si urmeaza sa o renovam :)

Am mai schimbat trei masini pana am gasit una muult mai desteapta decat mine. Am vazut Colorazii, Rocky Mountains, Santa Monica cu Beverly Hills cu tot, Chicago si Houston. Regret ca nu am ajuns la New York dar ma consolez ca e zbor direct. As fi vrut sa imi fi facut mai multi prieteni; uneori ma gandesc ca nu s-antamplat pentru ca m-am ferit sa ma inradacinez.

Va mai dura pana sa ne plictisim.

Asadar o alta zi luminoasa, dupa ce ignoram raceala si neajunsurile aferente.

4 comentarii:

  1. La Brasov? Brasov Romania? Acu tot acolo sinteti?

    RăspundețiȘtergere
  2. No ce fain...e cu putinta sa imi trimiti un email cu adresa ta? Nu pentru a te vizita ci pt o mica surpriza :)

    luthelo@yahoo.com Pup

    RăspundețiȘtergere