luni, 27 mai 2013

Fugiti de-acasa

Dupa cateva saptamani de alergatura si stres, intre electrocasnice, velux, gresie, faianta, lampi si alte decizii necesare in timp foarte scurt cu efecte pe termen lung (no pressure! :) ), miercuri mi-a venit sa imi fac bagajul. El a zis Viena, eu am zis Atra. El mi-a propus treizecisipatru de ore cu trenul si cateva cu pantoful, in vreme ce la Atra nu mai erau locuri - felicitari pentru premiul "cea mai buna pensiune", sper sa ajungem intr-o alta zi sa confirmam. Amandoi am zis "fara copii".


Asa am ajuns la mare vineri seara tarziu, dupa un drum in tacere, cu apus de senzatie cum numai la campie este. Am stat, am zacut si am lenevit iar. In pauze am citit. "Arta Simplitatii". Am dormit, am mancat, am fotografiat, am ras, am incarcat bateriile. Mai facem.







2 comentarii:

  1. Buna,
    As dori sa iti trimit un email cu intrebari despre casa pe care o construiti. Nu mai pot intra pe blogul dedicat casei. Pe ce adresa iti pot scrie?

    Multumesc, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa imi scrii pe emailul de pe blog des.monia@yahoo.com. Blogul despre constructia casei nu mai este public.

      Ștergere