vineri, 24 ianuarie 2014

Bucket list - work in progress

1. Să alerg un semimaraton offroad, adică 21 km prin pădure. Încep cu un cross anul ăsta sau la anul. Mi-amintesc cu mare drag de alergătorii de la maratonul care trecea prin faţa casei din Waterbury, mai ales de apriga vecină Theresa care s-a apucat de alergat la 50 de ani şi pe la 60+ s-a calificat la Boston maraton şi de octagenara care închidea coloana şi era urmată de maşinile de prim ajutor. Îmi amintesc şi de entuziasmul lui Toma care strângea paharele de unică folosinţă aruncate pe trotuar mai repede decât le distribuiau organizatorii voluntari din neighborhood. Am alergat de 3 ori Ciucaș X3 și câteva curse mai scurte. O pandemie și o hernie de disc mai târziu, alerg mai relaxat, cel mai adesea pe malul mării.

2. Să îmi cultiv serios pasiunea pentru pictură şi fotografie: să urmez un curs, să am un atelier mic şi în cele din urmă dacă are sens şi haz o expoziţie. Asta e cumva cu gândul la mama, la simţul ei estetic şi dragostea ei pentru culoare. Am un studio în mansardă și am urmat cursuri de fotografie și acuarelă-artă botanică. Am pictat mult, mă relaxează. (2016)

3. Să scriu o carte - una pentru copii; ideal una pentru copii mari, gen Micul Prinţ. Am scris o carte de poezie, self-published In Fidelity. A beautiful defeat. (2019)

4. Să învăţ limba germană. Am ajuns în 2017 până la B2.1. Este o limbă precisă, războinică, aspră.

5. Să plec cu o prietenă într-un city break. M-am distrat în 2021 într-o tabără de pictură în sudul Franței, opt zile de wine, paint, bathe and tan.

6. Când ambii copii încep şcoala, să mergem într-o excursie cu maşina prin Europa într-o vacanţă de vară; dacă se poate până în Portugalia. Să ne oprim un weekend în Monaco. Am străbătut Europa cu mașina până în Franța (2022) și de aici în Spania și Elveția.

7. Să învăţ să înot sau să schiez: oricât ar părea de stupid, asta mi se pare cel mai greu de realizat, pentru că sunt încăpăţânată şi am obsesia prostească a controlului (really?!) şi o teamă organică de penibil. Am schiat nenumărate pârtii negre în Austria și Italia, și m-am oprit la schi de tură în Postăvaru. (2016+). Înot  prost, dar iubesc marea și să fac pluta lângă mal.

8. Să-mi iau un an de sabatical în următorii şase ani, în care să muncesc voluntar într-un proiect local - realizez că sună vag, dar voi şti exact ce e când va fi: mi-ar place să fie muncă fizică, cu mâinile. Am fost în sabatic în 2016, am recuperat o mare parte din lucrurile nefăcute.

9. Să merg într-o vacanţă pe una din insulele Santorini, Elba sau Seychelles. Bonus: toate trei şi oricare altele din lista celor mai frumoase 25 insule din lume.

10. Să văd aurora boreală.

11. Să zbor cu parapanta.

12. Să vizitez Asia: Japonia, Singapore, Sri Lanca, Bali, Thailanda

13. Să am și să îngrijesc o grădină de flori și una de legume.

14. Să petrec o zi pe mare, pe un iaht.

15. Să respir și să fiu fericită.

16. Să am afacerea mea.

17. Să învăț franceză.

18. Să depășesc teama de public speaking.

19. Să locuiesc într-o casă cu ferestre înalte în care încap cerul marea și munții.

20. Să practic psihologia, dezvoltare personală și coaching.

De câte ori am bifat ceva (italics), am adăgat altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu