luni, 26 ianuarie 2015

Planificare familială - când, câţi (şi ce) copii facem?

Multă vreme m-am întrebat care e formula optimă într-o familie; cu toţii ştim despre şi suntem victime ale tic-tac-ului biologic sau social dar ar fi minunat dacă am şti exact când ar trebui să ne căsătorim ca să avem timp să facem exact câţi copii ne-ar completa perfect taboul idilic al vieţii domestice.

Nu am un răspuns general valabil, dar pot să vă povestesc cum m-am frământat eu şi la ce concluzii am ajuns, după multe dezbateri interioare. Nu ştiu dacă toţi suntem excesiv de analitici, dar eu iau decizii îndelung cântărite, cum îi şade bine unei balanţe nehotărâte.
*Disclaimer - your results may vary :)

Aşadar, după ce primul copil a crescut suficient încât să încep să văd luminiţa de la capătul tunelului de epuizare, adică pe la un an şi-un pic, am început să mă gândesc serios dacă mai vreau sau nu să trec prin sarcină, naştere şi primele luni de bebeluşie, cu rollercoaster-ul aferent de emoţii pozitive şi negative.

Citeste mai departe

Acest text a fost publicat în regatul Prinţesei Urbane

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu