joi, 24 februarie 2022

Dragobete rănit

În ultima săptămână am dormit puțin și prost. Aseară am auzit avioanele chiar înainte de somn. Citisem o predicție cu privire la invazia iminentă din Ucraina.

Am început să-mi detest intuițiile. Dintre cele recente, prima a fost în privința pandemiei, a cărei evoluție am urmărit-o cu rigorea unui broker - am văzut în primele-i grafice toată panica, oroarea și destructurarea fizică și psihică a planetei, care au urmat. Doi ani mai târziu, războiul devine realitate la câteva luni de când urmăresc cu teamă crescândă nevoia unui terorist narcisist și delirant de a-și satisface orgoliul.

Sunt introvertită, nevrotică și anxioasă. Nu știu cum să îmi reglez emoțiile altfel decât prin terapie și mișcare. Ceea ce se întâmplă în ultimii ani pare un scenariu de film prost cu buget nelimitat. Întotdeauna am crezut că e mult mai ușor să distrugi decât să construiești, e mai ușor să faci rău decât bine și nu e nici un eroism în a lovi pe cineva deja rănit. E mult întuneric, durere și lipsă de sens, în afară și înauntru, dar sper că lumina va găsi o cale să aducă primăvara

.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu