miercuri, 21 august 2013

Numerologia mutarii

Ne-am mutat iar. Sau in sfarsit. Adica definitiv. Deocamdata.

Una din carierele mele posibile ar fi de consultant in constructii, remodelari, impachetari, mutari and stuff. De cand iau decizii in nume propriu m-am mutat de minim douazece de ori, intre orase, tari si continente. Stiu exact cum se deruleaza si cat dureaza planificarea, impachetarea, caratul, despachetatul, aranjatul. Cincizeci si trei de cutii mari, vreo zece mici si cateva piese usoare de mobilier: atat am inventariat la ultimul efort. Si pentru ca avem oarece experienta ne-a luat fix trei zile sa punem casa in spinarea melcului si sa o trecem strada. Caci da, de data asta am mutat gospodaria doar doispe numere mai la deal.


Iar casa..., casa e alba si luminoasa si e cumva suma a tot ce am invatat si inventat pe parcursul locuirii numeroaselor spatii de pana acum. Sa fie open space, sa aiba dormitoarele aproape, doua chiuvete in baie, dressing maaare, camara, ferestre multe, aer, apa si buna dispozitie in fiecare camera. Tapet rock-glamour-sexy pe-un singur perete-ntr-o singura camera. Randomly. Si corpuri de iluminat frumoase, in cinstea scurtei mele cariere in corpuri de iluminat. Si terasa, si livada.

Da, da, chiar asa... o imparatie organica cu alb, lemn, piele, lana. Intre nordic si provence. Eclectic si necautat decat cu sufletul. E frumoasa, chiar daca e neterminata pentru ca e tare locuibila si foarte acasa. Si cred ca nu ma voi muta o vreme! Macar atat cat sa despachetez tot si sa decorez fiecare coltisor. Iar asta imi va ocupa lejer urmatorii cinci ani :)

Sampanie anyone?




3 comentarii: