marți, 20 mai 2014

Singuri acasa

Acum doi ani si jumatate, cand am ramas prima data singura acasa cu copiii vreme de o saptamana, a fost extrem de greu. Ne-am imbolnavit toti trei. Mezinul a facut o laringita acuta, iar cel mare pneumonie. Pe cel mic l-am internat cu risc de blocaj respirator, dupa o noapte de facut si stat in aburi, aerosoli cu adrenalina si ventolin, la indicatia sorei medicale de la spital, pe care o sunam din ora in ora, neputand sa plec singura in noapte cu amandoi.

Celalalt dormea cu febra si respiratie suieratoare. Pe el l-am tratat acasa, parca cu branula pentru antibiotic. Eu aveam doar febra si tuse, dar nu prea a contat. Pendulam intre spital si casa, pe pilot automat. M-am subtiat in saptamana aia vreo patru kilograme sau minute cum le mai zicem noi in ultima vreme de cand mezinul isi cauta minutele pe cantar. Atunci unul avea sapte luni si celalalt trei ani.

Daca aveti copii, stiti deja ca sansa se se imbolnaveasca este direct proportionala cu minutiozitatea, importanta si complexitatea programului dumneavoastra. Astfel, daca aveti vreo intalnire extrem de relevanta sau vreti sa plecati in vacanta sau doar sa sarbatoriti ceva, se imbolnavesc subit, cu forme acute si severe pe care nu le puteati intui sau preveni, cum am relatat de fiecare data aici si aici si aici. Daca sunteti singuri acasa, se imbolnavesc negresit, astfel incat nu veti putea dormi sau manca sau face orice alte activitati normale, asa cum am povestit mai sus si cum ni s-a mai intamplat in cateva randuri de atunci.

Nu stiu cum am supravietuit, dar pe principiul what doesn't kill, makes you stronger, acum, la a sasea incercare, ne descurcam senzational. Duminica am iesit toti trei la plimbare si la joaca in parc, ieri seara i-am imbaiat si gadilat pe rand, dupa ce am facut toti trei sport dupa un program pe youtube. Nu e usor, dar e cu mult mai simplu decat prima data si e frumos si vesel. Mai sunt trei zile de distractie, timp in care vom scapa de mucii pasageri si vom fi perfect sanatosi si gata de aventura si joaca cand se va intoarce tati victorios, cu pasarea de metal.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu