luni, 22 octombrie 2018

Toamna facem curățenie

De ziua mea am lăsat un pod în flăcări în spatele meu. Când am întors capul am văzut balauri carbonizați, semn că bine făcusem. Perdeaua de fum și norii de pucioasă se ridică cu fiecare zi și aerul devine tot mai curat.

De ziua celeilalte balanțe din casă, am retrăit același sentiment de fraudă și furie, de minciună și de neîncredere, cu cel care mi-a înlesnit multe dintre rănile și fricile pe care le duc cu mine din copilărie.

Am primit confruntările astea drept cadouri deghizate în momente dificile, evenimente intense și dureroase dar tămăduitoare. Ambele relații, una de conjunctură și alta de sânge, au legătură cu un timp din viața mea în care m-am simțit abandonată, trădată și nedreptățită.

Multă vreme am crezut că am integrat și depășit suferințele profunde trăite în copilărie și adolescență, când în realitate am făcut doar să mă adaptez foarte bine abuzului. Fără să fiu conștientă de miza transformărilor, am devenit rigidă, dominatoare și dependentă de fugă (sau alergare?).

Eu nu sunt piatra, controlul și frica care umblă prin lume în numele meu. În ultimii ani mi-am dorit să fiu întreagă pentru mine și copiii mei, pentru ca relațiile mele sa fie luminoase și oneste. M-am hotărât să fac curat și să pun ordine în mine, să simplific, să elimin ce e compromis și să rescriu trecutul iar pentru asta am acceptat că este necesar să mă despart de el așa cum l-am înregistrat până acum.

Very little grows on jagged rock.
Be ground. Be crumbled,
so wildflowers will come up
where you are.

You have been stony for too many years.
Try something different.
Surrender.

-Rumi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu